E-ITSPEA 11: Arendus- ja ärimudelid

 


Kanban(Arendusmudel)

See on tänapäeval üks populaarsemaid tarkvaraarenduse metoodikaid. Meeskond teeb tööd virtuaalse tahvli abil, mis on jagatud projekti etappideks. Iga osaleja näeb, millised ülesanded on pooleli, millised on ühes etapis kinni ja millised on selle veergu juba jõudnud ning vajavad tähelepanu.





















Erinevalt Scrumist saate Kanbanis kiireloomulisi ülesandeid kohe arendusse viia, ootamata järgmise sprindi algust. Kanbani on mugav kasutada mitte ainult tööl, vaid ka isiklikel eesmärkidel - nädalavahetuseks enda plaanide või pereülesannete levitamiseks, edusammude visuaalseks jälgimiseks.




JIRA

JIRA-d kirjeldatakse sageli sõnadega "võimas" ja "multifunktsionaalne". See on tõeliselt populaarne universaalne PM-tarkvara, mis võimaldab arendusmeeskondadel ajastada ülesandeid, määrata esinejaid, töötada sprintidega, seada prioriteete ja tähtaegu ning palju muud.

JIRA pakub palju filtreerimisseadeid, mugavat visualiseerimist, üksikasjalikke aruandeid ja mugavat ajajälgijat.

Kahtlus: JIRA sobib hästi tehnilistele meeskondadele, kuid väikesed ettevõtted ja idufirmad lihtsalt ei saa teenust täielikult ära kasutada. Ühele ülesandele ei saa määrata mitut esinejat.





World of Warcraft(Ärimudel)

World of Warcraft on olnud pikka aega. World of Warcraft algas 2004. aasta lõpus ja on tänaseni üks kõige jätkusuutlikumaid liitumispõhiseid ettevõtteid. Mäng on olnud umbes nii, nagu kogu SaaS-mudel oli populaarne. Tõenäoliselt oli see üks SaaS-mudeli varajastest kasutajatest.
Kogukond
World of Warcraftil on üks aktiivsemaid mängukogukondi. Seal on tuhandeid World of Warcraft foorumeid ja kõik panustavad alati aktiivselt kogukonda. CMX-is olevad tüübid räägivad alati sellest, kui oluline on luua teie toote ümber kogukond ja lasta neil inimestel teie eest kaitsta. Enamik World of Warcrafti inimesi on paadunud fännid. Nad mitte ainult ei mängi mängu, vaid edastavad mängu, aitavad mängus liikmeid aidata ja mis kõige tähtsam on mängu pooldaja.
Redditil on subbreddit World of Warcraft mängijatele, millel on üle 225 000 fänni.
Pidevad värskendused
Mäng pole kunagi täiuslik ja mäng ei rahulda kunagi kõiki mängijaid täielikult. World of Warcraft teeb head tööd, kuulates mängijate tagasisidet ja seejärel seda vastavalt värskendades. Mäng ise ei anna mitte ainult pidevat värskendust vigade parandamiseks ja uute funktsioonide lisamiseks, vaid pakub ka kogu aeg laiendusi.
Uute laiendustega välja tulemine hoiab mängijaid kaasatud. Samuti tekitab see mängus palju kõmu. Inimesed räägivad alati viimasest väljaandest ja sellest, mis selles saab olema. Tõesti harva kuulete laienemisväljaande kohta halbu asju. Enamik mängijaid on sellest tavaliselt üsna põnevil.

World of Warcraft on P2P (pay to play) mäng ja mängijatel on vaja mängule juurdepääsuks tellida neljal erineval viisil:
stardiversioon (tasuta, kehtivad piirangud)
ühe kalendrikuu (30 päeva) tellimus - 12,99 €
tellimus kolmeks kalendrikuuks (90 päevaks) - 35,97 €
kuue kalendrikuu (180 päeva) tellimus - 65,94 €





Kasutatud allikad:

Kanban, Jiro - https://habr.com/ru/company/hygger/blog/460985/

World of Warcraft- https://medium.com/@wilsonpeng/why-world-of-warcraft-is-one-of-the-best-subscription-based-business-ever-c861c1612683

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Arpanetist Facebookini - Interneti kujunemislugu

E-ITSPEA 12: Inimese ja arvuti suhtlus, ergonoomika ja kasutatavus

E-ITSPEA 9: IT juhtimine ja riskihaldus